Saturday, January 29, 2011

Happy Birthday to me ♥

Assalmualaikum dan salam sayang.

Banyak betul kejadian gembira dan sedih berlaku hari ni.
Tapi yang sedih tak perlu sebut kot.
yang gembira je.
ok.

Pertama.
Kejadian mereka (Fatin, Debot, Ya, Su) 
yang nak terkejutkan kite mase kita tido tak jadi.
Konon nak jadi hantu telekung
dan expect akan tengok muke kita terkejut.
Tapi sangkaan mereka meleset.
Dengan muke selambe yang baru bangun tito.
"aa..Debot. ko buat ape gi surau pagy pagy buta" ..(auta)
memang tak terkejut sbb nampak muke.
lain lah kalau berdak sejuk atau tepung penaik kat muke,
tu terkejut.
Tapi tengs atas kejutan yang tak jadi.
Haha !
tahun depan boley try lagy ye.




sempat hantar rumate saye pegi terminal.
sebelum tu dapat makan Pizza. 
tapi saye tengok je.sampai air liur keluar, mate tak kedip kedip
Sebab petang da makan ciken Cop.

tengs to Fatin ^^ *sponsored by her
(dalam pikcer : Su, Fatin, Ya, Fini)

Hadiah paling awal. Beg Sachs from Umi :)
lap u !




eksited nak pakai shawl. ( ni shawl debot bagi ) cantik kan^^

Hadiah dari kawan kawan.
Tahun ni suma bagi Shawl. 
Yang baju tu macam baju Sailormoon kan ?
dan yang Rabbit tu Tabung. kiut sangat !
Tengs.
(Pikah, Fatin, Debot, Asilah, Aida) ^^
sayang uolls.
kalau tak bagi adiah pun tetap sayang jugak tahu !
Hari ni sangat bahagia.
dan berharap hari hari yang seterusnya.
InsyaAllah

jangan Stres2 taw ! 


ps : terima kasih kepada semua yang wish Hpy Bday kat saye ^^

7 comments:

Memer said...

Happy Birthday! A year older older and wiser!

p/s: nampak gambar YDP kat blkg! hahhaa

TUN TIJAH said...

nape x ade adiah katak....

Fatin said...

same2 kasih mate!

*yg pasti sy bukan org yg ke3..hu3 seram..

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

utk ke berapa kalinye..izz ucapkan HAPPY BIRTHDAY TO KAK FINIE!!! XD

TunTeja said...

waahhh..bestnye dapat kek n bear!!!
sweeettt :)

Ila Aqilah said...

suweeet encik apong
hehe..
happy birthday dik =)

Nur Affini Mohd Mashudi said...

memer&is& k qilah : Tengs ye ^^
umi : takde katak la :)
Fatin : sapekah ? yuk yuk
k dayah : Best. tekejut pun bes juge ^^

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...