Thursday, January 13, 2011

cekak comel

sekarang ni trend cekak semakin menjadi jadi.
ibarat gula yang bertaburan, semua semut ada

nak juga merasa macammana nak pakai cekak kat selendang.
walaupun tak rase cantik,
tapi gembira sebab ada benda berkilau kat atas kepala. 
kalau burung gagak pun tengok boleh tersuka terpikat


Masa nak beli, orang yang jual tu kate " u nak pakai terus ke ? "
me : tak tak .*jawab denganyakinnya
tak sampai 5 meter terus selongkar beg plastik terus pakai *punye jakunnya

kalau jalan2 dengan cekak ni,
sebelah pegang barang soping, sebelah pegang cekak.
Mana taw tetibe hilang dari kepala..hee

oleh kerana terlampau teruja dengan cekak yang baru dibeli tak sampai sejam, 
mulelah jadikan parent sebagai model :)


model pertama : abah *lima bintang ^^



model kedua : umi *bintang berkelip lala ~ nyanyi lagu ape ntah
tengoklah butterfly tu. bersinar sinar ..hee


Kesimpulannya cekak ini patut dimiliki oleh semua insan.
tak kira tua atau muda.
da kawin atau belum,
yang ada rambut atau tak.
Semua sesuai lah !

terima kasih kepada model 2.. Emmuah !

Tengs 4 reading. ''Okun''

3 comments:

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

cayalah model2 agak..haha

Nur Affini Mohd Mashudi said...

tumbs up :)

TUN TIJAH said...

lawok ler..
model pertama tuh....sukenya dia..
liplapliplap....hihihi

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...