Friday, January 21, 2011

Blog baru : CHOCOLAZAD

 assalamualaikum.


Hye !
mula mula dah tunjuk muke pelik pakai spek.


bukan saye punya spec.
kawan punye.


Same tak Inner. Hee ~
Pelik sebenarnya tengok diri sendiri pakai.
Macam Serba tak kena.
macam Mandy tak basah
makan tak kenyang.
Tapi takda sapa yang tengok saye.
Jadi, malas nak buka buka terus ke pakai.
 Tengok orang lain pakai cantik.
tapi bila kita pakai mesti nampak pelik.

Dalam minggu ni. 
ni hari pertama kelas kami pakai baju kurung.
Selalu pakai baju PJ.
Sebab sem ni ada Olahraga dan Haiwan Kesayangan/Ikan Hiasan.

petang lepas hostel difogging,
masa tertelan gas beracun tu
jalan jalan tengok makanan kat belog lain.

Yang menarik hearty,
ada satu belog yang rasenya baru nak buka.
dalam belog ni ada macam macam bentuk dan kaler colekat.
kuning, merah dan sebagainye !




tengah takde buat ape kat bilik
selepas hostel difogging,
jalan jalan tengok makanan kat belog lain.

Yang menarik hearty,
ada satu belog yang rasenya baru nak buka.
dalam belog ni ada macam macam bentuk colekat.

lepas tu teruja tengok cokelat yang ada 36 pieces tu.
tapi hanya mampu melihat lah kan.
kan bagus kalau satu hari nanty
boleh makan cokelat yang boleh ambil terus dari PC kan ?
suka tengok cokelat dye.
ada macam macam kaler.
 selalu kite tengok hitam putih je.

Ps : nanty lepas Raya Cina nak beli
bawak balik sekor Hamster bersama cagenya.
 Nak beli kat ipoh. ^^

2 comments:

TUN TIJAH said...

suka bila sebut nak beli kat ipoh... nak balik ipoh le yer...nak ikut

Nur Affini Mohd Mashudi said...

hee.
Nak !
Umi balik ipoh tak ajak pini mane aci..
nnty nak bely hamster kat epoh taw taw taw !

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...