Tuesday, January 11, 2011

Entry pendek Fatin Liyana


pagi ni sume orang bersin.
bukan sebab bulu kucing ke hape.
tapi sebab pagi ni suku -2 darjah celcius. *auta
Sejuk..
walaupun kat Malaysia je pun.

pagi ni tengok laptop rasa cam tak percaya.
Selama ni tengok belog dye je.
tengok2 dye tengok belog kite.
uolls mesty kenal kan. sape lah yang tak kenal memang slalu makan jeruk lah tu *apa kena mengena ni..Isk
Dia ni pakai ape pun cantik
tshirt ngan sua lusuh pun masih nampak cantik.
tak percaya ke ?
haa..siap printscreen lagi :)




Tengs Fatin Liyana.. :)
selamat stadydi sanee..

1 comment:

Ila Aqilah said...

http://ilaqilah.blogspot.com/2011/01/tag-tentang-makanan.html
fini nanti rajin buat eh tag ni

harus berbangga fatin liyana view..hehe..tumpang bangga sekaki
;)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...