Friday, January 11, 2013

Promenade Kelab Tasik Putrajaya

kita memang suka jogging ni.
sebab nanti jogging 30 minit.
makan tak kurang 60 minit.
suka suka suka! 

bila dah jogging tu boley la makan dengan senang haty.
sebab kononnya lemak dah hilang
padahal lemak tu joget joget kegembiraan sebab kita xpasan.
huuu

hari  ni kita jogging kat belakang Kelab Tasik Putrajaya.
kat Presint 8.

kalau jogging trek kanan boley sampai ke rumah rumah orang kaya.
kalau sebelah kiri boleh sampai Puspanitapuri dan rumah PM.
tunggu nak lompat pagar je.

mak kita suka jogging sini.
tapi orangnya tak ramai.
kalau jogging ade la sorang dua pagi pagi.
tapi tadi ramai lah pulak.
ape orang sume amik cuty ke hari Jumaat ni ye?

kat sini yang menariknya ada alat alat untuk regangkan badan.
so nanty datang sini maen tu je lah yang banyak.
joggingnya 5 meter je. Miahaha!

then kat sini  korang akan rasa sangat tenang.
sebab korang boley tengok tasik dan tengok Masjid Putra.
xdelah tengok rumputyang hidupsegammatitakmahu.




 yey boleh pegang matahari yang baru nak naik

 ini tempat jeti nak naik.
pagi pagi bot sume tido.
tu yang boleh duduk.
kalau petang nanty "Hoi ko buek ape tu"

pernah dengar promenade?
Promenade tu maksudnya tempat untuk bersiar siar atau berjalan jalan

Selamat singgah ke Putrajaya.
Assalamualaikum.

tengs for reading :) 

No comments:

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...