Friday, April 29, 2011

sesi jawab soalan kene tag 2

Hari ni terkene tag dengan Si chantek manis rumate saye.
seorang blogger tiyut jugak.. ecece.. Shh ~ mesty dye baca punye ni. hikhik


4 perkara tentang diri saya
1. girlish :)
2. muke garang.
3. suara orang kata macam doremon.
4. seorang yang pemalu

4 nama manja
1. fini dan adik (family)
2. Fina (Is, dan 2 lagy rakannye)
3. Datin (sedare) *sebab dulu kecik kecik kecoh berangan nak kawen dengan anak raja.
4. Adik.

4 perkara baik kita buat hari ni
1. baru buat tadi. banje rumate makan icekelim
2. ciapkan esaimen.
3. senyum kat orang (baik lah tu kan) :)
4. sedut air. Orang lain sedut asap.

4 tempat yang nak sangat pergi
1. 
Makkah al Mukarramah
2. kapal besar.  candlelite diner wohoo!
3. keyel.
4. 
rumah  ! 

4 benda wajib bawa kalau keluar
1. beg shoping 
2. makeup. cukup sunblok, lip ice dan iyeliner.
3. henfon senang kalau sesat tekan je.
4. kunci bilik. 

4 perkara akhir sebelum join contest ni

1. makan ice kelim dengan rumate tersayang sebelum balik putrajaya
2. pergi plaza larkin semata nak pergi toilet.
3. beli burger. tadi dah makan bihun sup.
4. teringat kat hamter.

4 orang yang paling sayang dalam dunia
1. Allah dan Rasulullah
2. Family ( cayang sangat Muahhh !)

3. rakan seperjuangan
4. orang sekeliling


4 jenis ragam manusia yang kita jumpa hari ni
1. gatal.
2. pendiam
3. penyenyum. Err..ada kan.
4. penyanyang

4 misi perlu dicapai tahun ni
1. bagi pro bawak kereta.
2. tambahkan ilmu.
3. bagi anak murid sayang
4. naikkan pointer. tak penting sangat rasanya. asalkan ada ilmu baru :)

4 tabiat buruk
1. susah nak tegur orang. bkan sombong cuma pemalu. Ecece. 
2. suka makan setengah setengah. nasib baik megi boleh habiskan semua.
3. tak suka makan ayam. Isk isk. makan kepak boleh
4. teruja tengok barang comel macam budak umur 3 tahun padahal dah umur 22 tahun :)

4 perkara saya fobia

1. Termakan lemang katak
2. pegang Gamat. *nanges*
3. tempat gelap.
4. kilat

4 sebab join contest ni
1. kena tang dengan rumate. :)
2. sebab esok nak balik.  horeyy !
3. elakkan masalah sosial. Haha !. iyela malam2 selalu orang lepak tak tentu hala. kite dok depan Belog.
4. sebab hari ini dah ciap Esaimen. hari yang Indah  ! 


tagged orang lain
1. Atin
2. Is 
3. Dekyah 
4. kak Qilah 

5. Umi
6. Nak lagi boleh tak ?
7. Tak boleh ?
8. Ok Fine.

5 comments:

Azam Sad said...

saya pun kena tag jugak dengan roomate kak finiey...

muka garang, macam susah nak percaya..hehe
PENYENYUM tu kena refer balik kat kamus dewan nampaknya..:)

TunTeja said...

tu diaaa.garang la sangat fini :p

Nur Affini Mohd Mashudi said...

betul..muka garang sampai sume orang takut..hikhik

Ila Aqilah said...

akak takutlah ngan fini yang muka garang..haha..:p

finiey said...

hihi.. hah ! tengok ka Qilah pun takut taw.

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...