Friday, April 22, 2011

Te'ed crew

macam Teddy kan.
sebenarnya Te'ed crew bawa maksud Temenggong Editor crew.
 sangat respect kumpulan ni sebab

...

bila mana semua siswa dah balik kampung masung2. 
Teed masih di kampus.


bila mana semua orang tidur 
Teed masih membuat kerja.


bila mana semua orang cuty sebulan, 
Teed hanya ada seminggu lagi.


...

ingat dulu saya dan rakan lain.
duduk di bilik penerbitan sampai jam 5 pagi.
bukan 5 pagi tidur.
5 pagi masih di depan laptop masing masing.
sampai ada yang tertidur sambil peluk printer,
tidur di celah kotak majalah
tidur belakang pintu.
ada juga yang memang spesis burung hantu..
yang tak tidur.
mungkin da telan 5 6 air kotak kopi.

walaupun kiteorang memang da macam mayat hidup nak siapkan majalah,
tapi bagi saya, 
bila tengok majalah sudah diterbitkan,
rasa semua penat tu dah berbayar.
sangat berbangga.
terutama kalau ada kata aluan kita .. hikhik.

kalau nak kenal ahli Te'ed crew, sapa yang ada pakai baju ni. 
inilah orang orang yang saya boleh gelarkan hebat.
Syabas Teed !
hadapan

belakang

4 comments:

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...