Sunday, April 10, 2011

saya sayang rumate saye ni..



cepat cepat masuk lif cepat.
nnty takde la dengar kita masuk bakul angkat sendiri. hikhik

Oke da naik
hari ni hari cuty tapi tak berapa nak cuty
sebab kena pergi kursus kepegawaian.
Sukenye ! *tangan ke bahu mata ke atas.

hari jumaat, sabtu dan ahad.
Suke! suke !
takde rehat minggu ni.

lagi seminggu.
lepas tu dah boleh bangun 630. hikhik.
tak perlu pikir RPH,
takperlu nak pikir macammana nak buat set induksi.
tak perlu pikir macammana nak bagi budak jadi baik.
tak perlu nak buat BBM.
tak perlu nak tito 23o pagi

Sebenarnya.
tadi
Tetibe rumate kita mintak kita ajar dye cara pakai shawl.
kita suke ajar orang ni :)
lepas tu capai je selendang yang terdekat dan mulakan operasi kami ni.

lagi satu 
tadi black out.
sebab kilat.
terus selongkar kotak dalam gelap. 
cari lilin.
bila dah nyala,
letak lilin tengah bilik.
duadua duduk sebelah lilin.
baru nak candle lite dinner bersama rumate, 
tengoktengok lampu dah on.
baru nak buat macam suasana kat tengah hutan.
duduk keliling unggun api.
pastu keluarkan semua cerita hantu.
tapi perasaan tu ada 3 minit je.
cerita hantu Fatin pun tak habis. 
isk isk.


2 comments:

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

cikgu comel mengajar anak murid yg comel ;)

finiey said...

im not. is lah comel :)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...