Monday, April 4, 2011

Aktiviti : Majlis Aspresiasi JPP ke 45

Hari Jumaah yang lalu,
JPP ke 45 telah menghadiri Majlis Apresisasi JPP ke-45
bertempat di LC katering.

Menu : 
Ikan masak merah.
Ikan masak putih *sebab kaler putih.
Sotong goreng tepung.
Udang.
sayur.
Terlur goreng

Meja kami paling low profile.
sebab paling lambat habis.
sebab meja kami banyak perempuan.

kalau meja laki,
belum kelip mata dah tinggal tulang.. hee !
Amiklah kami punya.
takpe

hambekhambek.
ikan kiteorang memang untuk korang
*tangan di bahu mata ke atas

kami dapat beberapa cenderahati daripada pihak HEP.
pertama dapat baju batik.
:)
dapat baju baru pakai pergi kuliah nanty.
tp sebelum tu kene hantar taylor.
bukan taylor swiff ke hape. tau la korang suke taylor swiff. 
ok
ini taylor tukang jahit ok.

dan lagi satu macam piala.
nanty kita uplod ye.
cantik sangat.
tak sempat nak snap pikcer sebab balik bilik terus letak atas meja.
pastu bawak pergi tito, 
selimutkan.
punya sayang nyer kat piala tu.
isk isk.


makan oren sampai taknak kuakan. iskisk

ini lah ex JPP dan bakal JPP . Ehem !


my outfit of the day :)


bersama orang besar..
walaupun badan dorang taklah besar mana.
kiri : hazwan (Naib S/u) selalu toloong kita.
dan slalu tinggalkan kita sebab dye pegi praktikum..huuu
kanan : Malek (YDP oo) jangan main main.
tengah tengah S/u 


bersama anak... (Pn Elme punya anak)
kiut sangat.
Arfa namanye :) 
kish sikit  ! kish sikit !
geram geram geram ! 

3 comments:

Roro said...

hmm jelesnye .
knape la time ada jamuan ngn kawan2 selalu ada kerja yg lg penting :'(

TUN TIJAH said...

wah...makan bosar tuh.

Ila Aqilah said...

makan banyak sikit fini =p

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...