Monday, May 2, 2011

shawl


hari ini sudah balik ke Johor semula *tutup muke.
selepas bercuti tanpa sakit di rumah.
walaupun dah sampai hostel.
tapi terasa macam kat rumah.
tinggalkan 
umi, 
abah, 
iki, 
angah,
dan 
durian.. (er..temasuk jugak ke)

oh durian. 
kau jaga diri baikbaik kat sana.
tak sempat nak makan kau pakai cimut kat dalam pety ais tu..

2 hari kat rumah.
asyik makanmakanamakan.
bayangkan...

 makan pagi bihun goreng.
tangahari nasi minyak,
malam makan ciken cop.

masa kat Putrajaya, 
sempat tengok penunggu istana kali yang ke-2.
sebab dah tengok kat johor yang pertama.
kakakku dan abangku teruja nak tengok.
lagi pun dorang banje :)
dorang dah berkerjaya.
daku masih di sini.
menghabiskan sisa pelajaran yang tinggal setahun setengah lagi. 
horay ! * girangkan haty ini kejap

hari tu ada beli shawl dari Butik Edast.
balik Putrajaya baru pakai.
Oleh kerana selendang ni besar
buatlah gaya yang takpernah pakai.
cantik sangat.
Eh..
tut tut...
 lif nak lalu..
nak naik tekan sendiri.. 
hikhik..


shawl ni cantik sebab tepynye sangatsamgatsangatsangatlah kemas.
dan materialnya tak berkilat sangat so nampak exclusive :)

nak tau tak cara pakai shawl ni.
mula kat atas. tarik bawah. tarik atas balik.gulunggulung. 


...

tada..


..

Ciap !
senangkan :)





6 comments:

mira mir said...

saya suka shawl ^^

finiey said...

ilapshawl jugee :)

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

wah...kakak sye nie ttp cun wlau shawl ape pun yg dia pkai >.<

Ila Aqilah said...

fini, cantiklah!
akak tak pandai pakai shawl
mesti tak kemas ;(

finiey said...

AMira Zaty : Ecece..puji lebey2.. nak pape ke :p

k Qilah : Fin pun pakai tak kemas ni..k qilah da cantik.

TunTeja said...

alolo..tuitnyeee :)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...