Tuesday, May 10, 2011

kisah hadiah.

assalamualaikum.
Hye sume !.
 tadi tengah mengemas bilik.

kemas kemas.
terjumpa kotak masa praktikum.
kotak tu memang isi semua hadiah murid dan lain lain.

terus kelaurkan semua barang.
Jumpa !
semua hadiah yang anak murid bagi masa praktikum fasa 1 hari tu.

jadi nak share lah.
apa hadiah yang bakal murid korang akan kasi kalau korang dah jadi ticer nanti.
takdelah terkejut kalau tetibe dapat beg duit Ehlo Kitty :)

inilah hadiah yang telah terkumpul sepanjang satu bulan.
ada lagy. tapi yang ini aje lah yang buleh tunjukkan :)

ok.
kita fokus satu satu.
apa hadiah comelnye

ini set alat tulis.
siap ada buku Pook dan princess.
dan ada pemadam Ello Kitty.
comelnya kalau cikgu kat luar tu guna semua ni.


ini surat untuk ticer 
kalau tengok surat ni dye mara cikgu sebab nak tinggalkan dye.
tapi pada masa yang sama sayang cikgu pulak :)


keychain dari Singapore :)
tak payah pergi terus dapat keychain dari sana.

yang beskal tu tak tahu apa motif. 
mungkin suruh pergi jogging
bagi kurus badan oo..
rasa kalau praktikum memang tak yah pergi jogging.
sebab makanan pun jadi tak penting.
yang penting RPH dan BBM
hoye !


ini set Anak patung.
banyaknye Body guard
ada bear ni boleh main masak masak.
sorang jadi tukangmasak/waiter.
lagi dua tukang minum air sama sama.

ini Set Cincin.
cincin rindu.
cincin suruh datang sekolah balik.
cincin jumpa cikgu tepi makmal.
cincin sayang cikgu.
lagiii...
tak tahu da nak bagi nama cincin ape.
yang Strawberry tu Keychain taw


dalam beg ini ada starwberry keychain.
ini Beg bimbit Dino punya.
mana mana Dino pergi kene ada beg ni.
kalau tak dye nangis. 

ini Set keronsang.
Suh mak dye beli.
saya kata tak payah beli dah.
dye cakap nak beli untuk cikgu sebab sayang cikgu.
ok
cikgu pun sayang kamu juga :))

dah tengok semua adiah tu.
tomey, tweet, tiyut kan semua.
budak2 semua tiyut.
sampai ticer pun kene jadi macam dorang.
ok  
fine.
tice pun suka Ehlo Kitty.
hikhik  :p

2 comments:

TUN TIJAH said...

nak juga hadiah ....
dear, jaga diri ye....

finiey said...

cyg Umi

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...