Monday, May 28, 2012

warna-warni weekend pertama cuti sekolah


salam!

tengok. tak sempat nak bagi salam dah tempek gambar sendiri dulu.
haha
Over kau.

ini aktiviti kita sepanjang minggu ni.
walaupun hari ni baru hari isnin.

nak cite ni..
Weekend hari tu kita sempat pergi kat sini ! 

sampai sampai je tempat ni
memang penuh.
parking pun kene jalan jauh.
sebab tak pernah pergi lah kite pergi.
alang alang dah duduk putrajaya 
nak tahu jugak ape tu himpunan jutaan belia kan :)
lepas tu esoknya pergi ke kajang, shah alam.
settle kan baju kahwin angah yang macam nak pakai pergi tidur je.

sampai sampai butik je terus cari tempat duduk. :p

ni antara salah satu baju yang kita pakai.
 Eh. kite ke nak kawin?

ni sebab nak tengok figurenye
tapi oleh kerana badan pengantinnya agak comel kebambom gitu,
jadi kita lah yang jadi modelnye :p
baju ni baru masuk majalah JELITA.
tapi modelnya bukan kite lah.
nak sewa baju ni je bukan kemain.
RM 1+++
ishk ishk.

ni baju lelakinya.
kain songket
perempuan punya tadi pun songket jugak

ini buat masa perhimpunan jutaan belia.
haih. makin konfius sapa pengantinnya.


kasut sama :)

ini le bride to be nye.
bulan 6 ni.
pastu abang kita lak.wee~

adiknye yang bukan kemain lagi.
suka dapat orang baru nanti. 
Muahaha

ps : esoknya, baru dapat Pas PETUGAS untuk hari belia tu.
kalau dapat sehari sebelum, mesti tade main keja keja parking.

1 comment:

mohd hafidz said...

Amboi..xlame lg la ni cik affini kn..huhu

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...