Friday, May 18, 2012

makan malam

lame dah tak keluar makan malam.
selalu makan petang.
 pukul 7 je dah jadi ular sawa sebab kenyang
tadi ingat nak makan kat cenderawasih je.
tapi tutup.
kechewa tau..

sebab minggu ni jumaat memang tutup.
jadi kene la makan kat tempat lain.

ingat nak makan kat Gazebo.
tapi ingat ingat lupa jalan.
main cuba cuba je jalan.
akhirnya samppai.
yippie !

kat sini sedap jugak.
dulu datang first time makan kueytiaw tomyamnye sedap,
malam ni pun makan kueytiaw tomyam dengan air milo ais.
datang balik makan benda yang sama :) 
kt sini boleh makan duduk or bersila.
mana mana pun boleh.

selalu dating dengan rumate kite.
tahun ni je nak dating.
sebab tahun depan kite dah posting.
InsyaAllah :)

ni rumate kite !

ni kite ! :)

sekian.

3 comments:

mohd hafidz said...

InsyaAllah :)

Mihevoli said...

hihi~ dating ye..

finiey said...

dating ngan dye lah, rumate :)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...