Tuesday, May 8, 2012

Hutan Bandar JB

sambil menghitung hari nak Exam.
kaki nie suka sangat berjalan kesana kemari

hari ni jom ikut kite pergi Hutan Bandar.

kali nie Hutan Bandar tak ramai orang.
sunyi sepi.
mungkin ramai yang pergi ke Taman Merdeka Mawar.
lagi cantik dan lagi luas.
dekat je dengan Hutan Bandar

boleh main beskal,
main bola dalam air,

kite pergi sini sebab nak main yang pijak pijak kaki bagi sakit tu.
ala..
yang  batu banyak banyak tu.
kalau lalu mesti bunyi.
Agh. uih. Eihgh.

kali ni kite pergi dengan Lyn :)
jom..

diri ini dah makin gemok.  Ishk

jom masuk jom !


selipar kami :)

haa.. ni orangnye..

Ishk. kiteorang lagy :)


ini salah satu alat yg hado kat sini.
pemgembang tulang belakang.
memang kembang tulang den.
mano tak nye. kene besi.
memang kembang semangkok lah :)

Sekian! 

3 comments:

TUN TIJAH said...

memang le sunyi....orng sebuk kerja hari ni (mcm di Putrajaya)..take care

mohd hafidz said...

Emm lame xpg sane..hehe

finiey said...

Tp selalu ramai aje yg pergi. mugkin sbb ramai yg dah pindah Taman Merdeka. Bess woo. besar! :)

pernah pergi ke Hafiz?

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...