Tuesday, December 7, 2010

Kenduri kawen

Hari ni ada jemputan kawen.
Oleh kerana perut pun sudah berbunyi lagu Negaraku, maka
detik 3.00 petang kami pun saye, umi, abah pun start enjin kereta
ke Sk Presint 16(2)

Kat sane. ada macam macam jenis makanan.
Terkejut jugak tengok ada macam macam jenis makanan.
Slalu ada nasik minyak.
Ini ada laksa, laksam, nasi goreng, Mee kari, daging..(kambing kut) dan kuih muih.

Tengah tengah terkejut sebab banyak makanan,  
dan sambil makan pule tu, 
Tetibe ada terkejut sebab ternampak YUNA.
Apa lagi, terus bernyanyi..
" Oh bulann.."
tapi dalam hati je lah..
Hihi..
Niat di haty nak tangkap gamba dengan dye.
Tapi oleh kerana sifat malu yang mendadak, 
terpaksalah masuk kereta sambil lambai2 yuna yang kat dalam dewan tu. :)

Tema saye hari ini adalah kaler biru taw !

Muke terkejut sebab Yuna ada kat belakang.


1 comment:

Memer said...

sy ada gambar dgn Yuna :p

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...