Saturday, December 18, 2010

Qoutes : kartun itu bagus

Hey hey hey
kamu..
mari sini.
Sape kate cerita kartun tak bagus.
Terutama untuk budak bawah umur macam saye.
hikhik
Sila muntak pink sekarang ea .



Banyak pengajaran contohnye
dalam cerita seponBob !
dye suruh jgn tamak *episod semalam. harap maklum.


Ceritanye begini:
Pada satu hari
Ada benda kaler kuning ni kerja sebagai tukang masak.
Satu hari semua orang kate benda kuning tu budak tak gune. 
so benda kaler kunin ni pun perlu keluar bandar.
Tapi orang kat bikini Bottom ni amat perlukan dye.
Jadi kucar kacir lah bandar tu sebab seponbob dah lari.
Di bandar yg baru benda kunin ni da jadi ketua bandar.
Tapi akhirnya, dye keje balik di sana *bikini bottom lah.
sebab ape ?
sebab dye tau yang keje sebagai tukang masak lagi sesuai dengan dye.
Mengapa perlu nak cari yang lain padahal dah ada yang bagus kan.

Kamu faham tak.
Oh.
Tak faham.
takpelah.
kalau bab cerita memang semua orang tak faham. Isk Isk

kesimpulannye.
Bersyukurlah apa kamu yang ada :)
 Ibarat pepatah melayu yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran.
so. janganlah jadi macam tu ye :)


kadang kadang benda yang tak baik itulah yang terbaik untukmu
dan kadang kadang benda yang baik itu adalah tak baik bagimu.
Ingat tu ye :)


Suke dengan bulu mata sponbob walaupun hanya ada 3 helai sahaja^^

No comments:

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...