Tuesday, October 12, 2010

Shawl itu adalah milik saya.

Saye suke pakai shawl.
Tak tahulah kenapa ia sangat cantik bile saye pakai.
Sila batuk sekarang.
Ahemahemahem.
Berenti lah. Haha ! over pule kau.

Kalau kelam kabut mesty tarik shawl.
Kalau nak cantik tarik shawl.
Kalau teringin nak pakai, tarik shawl.
Kalau anda nak cantik macam saya, tarik shawl.
Sila tarik saya saya sekarang sebelum saya masuk lif tekan sendiri. Haha !
Oke. Tarik nafas..
Hembus.
*Fuh fuh fuh

Ini dengan abg saya mase raye. Saye amik shawl sis saye. Weha !

Ini shawl biru yang macam paddle pop ! Kalau pakai mesty lapa punye! Lapa.

Shawl ney sangat padan dengan pape baju ku. sbb kawlernye hitam putih.
Ini shawl plain. Saye suke shawl ini.
Bungabunga campur belangbelang. Jarang pakai sebab takde baju biru. Jadi pakai dengan baju batik institut saje.

Dah lame bely shawl ini. Suke pakai ini juga !


Ini shawl corak bintikbintik. pakai je dengan pape baju. Saye yakin mesty maching !

Ini shawl ada line kaler pink. Termasuk dalam kategori shawl yang boleh pakai dengan pape baju sbb coraknya susah ditafsirkan. *rumitkan ?


Shawl ini baru beli juga masa raya di Jalan Tar. Mesty lah pilih kaler pink.
Suke ! Suke !
*lompat lompat. Lompat lagi dan lagi ! (:

Anda sila pikir sendiri ye. Penat lah nak tulis...
Terima kasih *samasama kasih.


Shawl kunin.
Mesty orang kate saye orang perak. Memanglah uols ney.
Kura2 dalam perahu. Purapura tak tahu.
Pandai nye berpantun.
Eh Eeh . Lif mane. Jauh btul lif ney.

3 comments:

Mohd Shazwan said...

aodoiiiii....
hahahahaha

TUN TIJAH said...

adoii....banyak lagi shawl dia yg tinggal di PUJ nih....meh2, datang amik cepat....

iszieylyanziy said...

yelah,,akak cantik,,hehe,,

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...