Thursday, October 28, 2010

Malam Warna Warni Kolej Kediaman A


Semalam baru pegi dinner.
Malam ini pun dinner juge.
Alhamdulillah.
Murah rezeki minggu ini.
Dapat juge malam ni makan satay.otakotak.nasi goreng.bihun goreng.dan hotdog.
Eh. mulut tu tutup sket.
bergajah gajah pun boleh melompat masuk.

Dari jam 600 ptg sampai 7.30 mlm
berkawankan asap dan arang.
di balkony bilik rehat.
membakar otakotak dan hotdog yang sangat menyelerakan.
Nasib takde sakit perut.
Hehhe.
takut tak masak je tadi.
Kirenye sume makanan habis lah !
Terima kasih kepada tukang kipas. tukang tiup arang. dan tukang menterbalikkan hotdog
serta tak lupe kepada tukang perhaty.
Sekurangnye anda datang bertugas.
Sape yang takde.
Tahun depan duduk luar.
Hehhe !
suke haty kau je kan nak halau.
tau lah JPP.
jawatan Paling Popular.

Terima kasih lah kepada En Mat Jasa b Hj Siraj
AJK blok sekalian.
dan penghuni kolej kediaman A yang ringan tulang.

Baiklah.
Bila habis baca doa.
terus serbu meja yang bagai syurga makanan itu.
Amik itu.
amik ini.
habis satu pinggan.
tambah lagi 3 4.

bila perut sudah kenyang.
dan haty pun menjadi senang.
kami pun golekgolek dalam haty.
Nak golek kat bilik rehat tak boleh.
walaupun namanye pun bilik rehat.
Sebab warden masih ada.
Jadi.
Dalam hearty pun jadi.

Berbalik kepada tadi.
Bila perut ku sudah kenyang dan tidak mengeluarkan bunyi lagi.
terus melompat kembali untuk mengambil belon.
Sudah berebut makanan.
Kini masa untuk berebut belon.
Dengan kakak pun kamu masih mahu berebut.
Isk. Isk.

Sebelum makan saye senyap je.
Bile dah makan.
tak boleh duduk setempat.
berlari ke hulu sampai ke hilir.


Tengoklah sendiri apa yang terjadi.

camerawomen yang sangat cantik. Pangey dia "Ya." bukan ''ye'' lah. Ya je.
Tengs Ya !

Dengan budak yang mahu meninggalkan ku tahun depan. "Zaty"
Dia mahu naik flite ke oversea.


Budak ini pun same. "Mira"
dia ney ada anak angkat yang tiyut !
haryhary dtg tgk anak angkatnye tu di bilikku.

Barisan gadis menawan yang mendapat award gadis paling cantik.
boleh muntah berwarna pink sekarang.


Muke kecewa kerana belon sudah diambil orang.


Muke bulat seperti belon.

Makan. makan. dan makan.


*anak angkat di sini adalah hamster.
Anda jangan fikir yang lain.
Harap maklum
Peace !

finiey

1 comment:

TUN TIJAH said...

bila plak bela hamster nih.......ayoooo
ummi x sabar nak tunggu 3 nov....miss u dear

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...