Wednesday, October 27, 2010

Edisi belajar.

Yipi !
Jadual exam ku sudah dapat.
Nah.
Tengok lah.

2 Nov : 8.30 - 11 pagi : Edu.Teknologi dalam Pendidikan - En Ishak
9 Nov : 8.30 - 11 pagi : Elektrik dan elektronik - En Razif
10 Nov : 2.30 - 5 ptg : Penilaian dan Pentaksiran - En Arif
11 Nov : 2.30 - 5 ptg : Pendidikan Jasmani - En Norhizan
15 Nov : 8.30 - 11 pagi : Elektif II (BM) -En Jefri

Ada sebuah hari tu. Da ujian UAK Seni dalam Pendidikan.
Walaupun UAK je.
tapi still takut.
Sebab kene bawak pen dan pensel jgk.
Kalau bawak laptop iye baru tak takut.
Hehhe !
Kat sini nak buat perkongsian ilmu. tentang subjek SDP.

Penghubungkaitan

Apakah penghubungkaitan ?
Satu cara untuk menyelesaikan masalah yang menggunakan prinsip perpaduan .

Kelebihan :

Suasana PNP menjadi lebih dinamik.
Pengetahuan, kemahiran dan aktiviti diserap dalam satu matapelajaran.
Semangat saling bergantung
Kemahiran sosial
Perkara penting dapat digabungkan dengan mudah
Penilaian dari semasa ke semasa (berterusan)


Konsep asas muzik :

cara nak ingat senang je..
sebut thimbew.
Sebut lagi.
dan lagi.
lagi...
lagu sikit..
Okeh.
sudahlah. tahu anda sudah penat.
Jangan lah sampai buatbuat pengsan.

  1. Tekstur (jalinan tikar mengkuang)
  2. Harmoni (susunan menegak)
  3. Irama (rentak.Detik)
  4. Melodi (naik turun)
  5. Bentuk (struktur)
  6. Ekspresi (dinamik.mod)
  7. Warna ton (kualiti bunyi)
Baiklah.
Cikgu mahu baca lain pula.
Eh tetibe bertukar watak pula.
Tape.
Sekali sekala takpe.
kan.kan.kan.

Perasan tak ada icon yang tiyut ?
Baru je belajar.
Lepas ney tito pun mimpi nak buat icon ape pule.
Hehhe !

Okeh. petang ney ada perjumpaan Puteri Islam pula.
tata ~



2 comments:

TUN TIJAH said...

geli2 ler tengok icon tuh....
" cikgu, saya x nak pi exam.... "

Memer said...

All the best for the exam! :)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...