Saturday, February 4, 2012

makan beger


jom makan beger !
hari ini tak tahu nak buat ape.

so keluar pekan ni cari kedai beger.
susah nak jumpe kedai beger kalau matahari masih ada
kene tunggu matahari tidur dulu.

kita, lyn n jaimah jalan sampai felda sg sibol.
tapi tak masuk sampai dalam lah.
sebab jalannya kecik.
takut baby pink tak muat masuk jalan tu.

jalan jalan jalan.
akhirnya nampak kedai beger.
kat taman sebelah

beger ! beger !
macam hape da. nak cari beger tak rety punya pasal.
bila da jumpe terlompat lompat.
nasib anak murid tak nampak lah kan.
kalau nampak, anak murid pun ikut cicer lompat lompat.

alhamdulillah.
sepanjang seminggu kat bandar tenggara ni,
insyaAllah xde benda buruk yang terjadi.

kene ganggu sikit sikit tu biasalah.
tempat orang.



tunggu beger.horey !

kedai beger ku !

ngan housemate. lyn..
j kat depan.
tengah gayut :p
*muke menjadi hitam disebabkan ada kat padang sampai kul 10.
beselah. nak dekat olahraga :)

2 comments:

TUN TIJAH said...

Wahhh...sedapnya burger tuh.

Anak dagang di rantau orang,
pandai2 membawa diri.

Jaga diri yea..

finiey said...

sedap.. nak tangkap gambar beger tgk2 da masuk perut dulu,,hee

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...