Tuesday, January 31, 2012

hari kedua praktikum 3

Hari ini lebih stabil.

Dapat masuk ke kelas BM dan tengok PNP BM di kelas 5 UM.
Dapat banyak juga Ilmu tentang BM.
Rasa dalam fikiran ni BM tak tahu nak ajar apa dan macamana.
Nak kene tahu ayat tunggal, ayat majmuk, ayat gramatis..
Baru boleh mengajar murid.
Kalau kita pun ‘tingtong’ macamana nak ajar murid.
Nnty murid pun jd sengal.
 Alhamdulillah.
Bakal murid kali ini lebih baik tetapi agak ‘slow’
Tapi tak apa.
Slow2 tapi dengar cakap tapi boley ajar.
Kalau slow lepas tu kurang ajar tu yang susah sikit.

sebelum tu, dapat jugak masuk kelas yang sama subjek KH.

masa rehat, dapat makan bapak ikan tongkol.
sebab ikan tu besar sangat.
rasa satu minggu tak payah makan ikan. kiki

Esok tak dapat pakai uniform Puteri Islam
Sebab akan pakai bju PJ.
Untuk tengok budak budak buat Olahraga J

1 comment:

TUN TIJAH said...

Salam, jaga diri ye. Xde gambar ke. Luv u

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...