Saturday, January 28, 2012

Selamat Hari Tua :)

Assalamualaikum..

alhamdulillah 
kerana masih lagi diberikan kesempatan
untuk hidup pada hari ini.

28 Jan.
mungkin orang anggap biasa.
tapi hari ni adalah hari lahir kita :)
kita lahir jam 5.00 pagi :)

t kasih kepada yang wish birthday 
terutama family dan rakan :)
I LAP U :)

oleh kerana sambut di Johor, bukan di Putrajaya,

maka, sambut bersama Megy tersayang
bukan kek tersayang :)


kat JB ni semua dah takde sebab semua sibuk nak balik rumah sewa.

almaklumlah :)
kami bakal pendidik kene berkhidmat di Felda felda dan kota raya...ecece..


jadi hostel ni macam rumah kosong.

tak kesah pun tak sambut ke or sambut.
yang penting,
bangun tidur tadi..
perkataan pertama yang keluar.
"alhamdulillah"
sebab masih diberi kesempatan untuk hidup untuk ke 23 tahun :)

perkara pertama kenelah celebrate dengan Allah.
baca Al Mathurat awal pagy :)
tunjuk syukur kepadaNya 
bukan nak menunjuk kita alim.
tapi sekurangnya ada beberapa benda bermakna yang kita buat untuk hari yng bmakna ni.

esok akan ke Bandar Tenggara.
praktikum di SK Bandar Tenggara 2. :)
doakan kite berjaya dan selamat ye

beg praktikum *umie cyg banje :) 
sumbat semua baju.
pastu duduk atas beg, baru zip.
betapa padatnye :)


bunga rumate buatkan sebelum cuty.
cweet kan.. anyonyonyo..
*rumate,  i ada letak note kat meja u tau :)

3 comments:

TUN TIJAH said...

dear, slmt hari lahir ke 23. Doa dan harapan ummi ialah segalanya yg terbaik di masa akan datang.
Banyak perkara yang perlu kita belajar dalam kehidupan ini. Itulah yang menjadikan kita dewasa. Jangan berputus asa atau kecewa bila gagal. Allah punya perhitungan yang terbaik untuk hambaNya yang sentiasa di sisiNya. Luv u.

mohd hafidz said...

selamat ari lahir cikgu nur affini..moga dirahmati Allah selalu..semoga berjaya dan dimudahkan urusan praktikum :-)

Mihevoli said...

miss u!hihi u bwa yg i buat tu.tharunye..sobs2

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...