Monday, February 6, 2012

kasutku cantik



cop cop.
ini kasut lama.
bukan kasut baru
tapi barulah jugak.
baru basuh :)


oleh kerana dah pergi berlatih budak di padang sampai kul 10,
kasut pun menjadi kotor..

beli Vanish harga RM0.99
pastu rendam kasut kat dalam baldi.
mesty lah kat dalam baldi.
takkan kat dalam kereta kan nak rendam.

pastu hasilnya sangat comel.
putih berseri kasut kite.
mesty lepas ni eksited  nak pakai pergi padang.
kikiki..

hari ni ramai kawan datang kt rumah sewa ni.
rasa macam lama tak jumpa padahal baru seminggu kat sini :)

takde jalan mana.
jalan kat kedai panjangpanjang kat depan taman ni.
pergi makan kepci.

sebab soping kompleks memang takdo kat sini.
kalau hado memang jauh.
nak keluar dari ladang kelapa sawit pun 30 minit.

semoga kita semua dapat menjalani praktikum 3 bulan kat tempat masing dengan gembira dan bahagia.

salam :)


2 comments:

TUN TIJAH said...

hha..ingatkan kasut baru...abah kata kasut adik berkilat

finiey said...

lama dah kasut ni. :) baru basuh je.. hikhik

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...