Tuesday, February 28, 2012

aktiviti kokurikulum Puteri Islam minggu 2

aktiviti kokurikulum Puteri Islam diteruskan pada minggu ini *minggu lepas.

minggu lepas puteri Islam buat sajian tanpa menggunakan api.
jadi bahan yang tak guna api yang paling mudah adalah roti sandwich

untuk kali ini,
mereka dikehendaki menyedia dan menghias sandwich masing masing
dan ada hadiah tau:)

nak buat sandwich pun ada cara yang betul dan bersih
bukan main potong2 aje.
nanty lenyai dibuatnye.
or nanty masa masukkan sardin,
masuk sekali dengan surat khabar.. isk isk


ini sepanjang aktiviti dijalankan.
gambar cicer ni takde.
sebab sibuk tangkap gambar sandwich ni :)











dua orang budak yang mintak cicer amik gambar dorang :)



sekian.
t kasih :)

5 comments:

Ila Aqilah said...

seronok je diorang :)
cam ni la fini, baru tak bosan murid-muriod g persatuan..ekeke

untoldhistory said...

haish terus teringat zaman skolah dulu. HAHA! :>

finiey said...

hikhik.. sebab boleh makan tu yg xbosan dekyah :)

Untold : itu lah :)

mohd hafidz said...

lame xupdate..cuti sakan ckgu...huhu

finiey said...

hikhik.. cuty kene nikmaty dengan sepuasnye :)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...