Tuesday, February 28, 2012

life in bandar tengara

bercerita tentang kehidupan kita kat sini,
dah tentu ada yang manis dan ada yang pahit.


alhamdulillah. 
sudah 5 minggu di sini,
dah dapat sesuaikan diri.


dah tahu kedai makan mana yang ok,
kedai fotostat yang baik,

and dah tau jalan sikit sikit kat sini.
kalau nak bawak parent pergi jalan jalan sini pun boleh :)


tapi nak bawak pi mana.
pegi kaki 5 kedai je lah yang ada.
takan nak bawak pergi merentas desa kat kelapa sawit ni :)


cite pasal nak pergi sopping,
kalau nak pergi sopping kat maydin or tesco, kene kluar 30 minit dari kawasan kelapa sawit ni baru jumpa pekan Kulai.
belum jumpa sopping komplek agy,
jalan jalan sikit, baru jumpa :)


tak sabar nak balik rumah bulan 3 ni.
nak jalan jalan dengan umi..
tak kesah pergi jalan kat Putra ke kat Ipoh 
dua orang ni memang suka jalan berdua
dating :)
rindu sangat..waaa~


cerita kat sekolah ni,
biasalah kat mana mana ada budak yang sangat baik dan sangat nakal.
lumrah kehidupan.
cuma kita yang perlu sesuaikan diri.


observe pun da banyak yang dah buat.
ada banyak lagy kene fikir untuk buat aktiviti supaya murid tak bosan.
kadang2 stress pun ada.
sebab kadang2 kita tak tahu apa yang orang nak.
setiap orang lain citarasa.
tak semua sama.


harap kehidupan kat sini baik baik saja 
doakan kita :)


ps : hari tu masa jalan jalan pusing pekan, 
baru perasan selama duduk sini,
sini takde traffic lite,
patut cepat je sampai mana2 :)


memang la siapa nak buat traffict lite kat tengah tengah ladang kelapa sawit kan :)



2 comments:

TUN TIJAH said...

haha...kepala sawit???
nak pi sana ler....nak tengok kepala sawit.
apapun ummi doakan fini dapat jalani kehidupan dengan tabah dan isnyaallah segalanya akan senang...mohon pada Allah.

mohd hafidz said...

aminnnn

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...