Wednesday, September 14, 2011

murid SK Taman Mutiara Rini

tetibe teringat murid SK taman Mutiara Rini.
Rindu sangat.
dalam nakal nakal tu ada jugak yang baik.
dalam yang baik tu ada jugak yang nakal nakal

ada satu sifat yang saya suka tentang murid kat sana.
kalau kita ada banyak barang or bawak sebatang pen pun,
diorang akan berebut nak bawa untuk cikgu.
sampai kalau boleh kene buat giliran.
carta giliran angkat barang cikgu.
 suka sangat.
tapi kenapa ye selalu tengok murid sekolah rendah je yang rajin tolong cikgu.
kalau dah naik sekolah menengah masing2 buat hal sendiri.

tengs to warga SKTMR

budak2 main camera cikgunya 
tangkap gambar sendiri
cikgunya pasrah oleh kerana last day.
siap conteng tangan and then tunjuk kat ticernye.

3 orang ni teman cikgu dye sampai balik.
sebab dah hari terakhir kat sekolah (4 Ogos)

cikgu aini dengan murid kesayangannya

murid saya :)

No comments:

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...