Thursday, September 29, 2011

malam senandung bahasa 2011

Alhamdulillah.
mendapat gelaran naib johan Malam Senandung Bahasa 2011

walaupun pada awalnya masuk saja suka suka.
akhirnya dengan kerjasama semua rakan kelas.
latihan berjalan lancar
walaupun ada ketikanya
tersekat juga. :)
beselah tu. bukan namanya hidup kalau sentiasa senang kan :)
bermula dengan saringan sebanyak 11 kumpulan.
akhirnya berjaya mendapat 5 kumpulan terakhir yang dapat ke final. *lompat lompat
dengan tajuk : 
kusangka panas hingga ke petang..
2 hari saja kami berlatih untuk memantapkan persembahan sedia ada untuk dibawa ke final.
yang paling berbeza adalah pakaian koirnya.
kalai dulu masa saringan pakaian masak. 
pakaian tahi cicak*hitam putih
 tapi masa final
macam2 jenis baju yang keluar
baju kaum cina, India, Sabah, Iban.

pakaian Jaimah lah yang paling cantik sebab dye pakai yang ade kat atas kepada.
tiyut sangat tau !
saya pula pakai pakaian orang sabah.
yang kaler hitam tu.
kainnya kain baldu.
walaupun nampak tebal.
sebenarnya  tak panas lansung :)

koir

semangat oo.. :)

nilah pelakon pelakonnya 

pakaian saya :)

dengan budak comel >.<

tengok lah kat kepala tu.
teringin nak pakai pergi jalan kat sopping kompleks :p

2 comments:

Lehrer Afiq said...
This comment has been removed by a blog administrator.
finiey said...

maceh datang taw :)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...