Friday, November 25, 2011

Contest blog simple by BUBU





syaratsyarat contest :
  • Wajib follow blog BUBU. *done
  • Like fanpage. Klik like di sidebar, atau di sini.*done
  • Buat satu entri mengenai contest ini. Tajuk contest mestilah : Contest blog simple by BUBU. Tempek banner di entri tersebut.*done
  • Buat satu slogan.. "Saya suka blog yang simple kerana..." /ayat kau tak boleh lebih dari 30 patah perkataan\*done
  • Tag 2 orang blogger. Pastikan diaorang tahu.*done. 
  • Dah siap ? Coment entri korang di post ini. Sesiapa yang post kat shoutbox, tidak akan di layan. Ulang suara, aku tak layan.*done
  • Lastly, makesure syarat-syarat contest ni korang buat. Kalau tak, penyertaan korang automatik akan terbatal. Harap maklum.*done
Expired date : 20 Dicember 2011

Hadiah-hadiah :
  • Tempat pertama : Topup RM15 Maxis/Celcom
  • Tempat kedua : Topup RM5 Maxis/Celcom
  • Tempat ketiga : Topup RM3 Maxis/Celcom

walau hati kecik, tapi menjadi besar secara tibatiba apabila di tag oleh junior comel saya, Haleeda :)

 saya memang terer sangat kalau babbab buat slogan*auta

oleh kerana saya *ehem* terer,
inilah slogan saya ::

saya suka belog yang simple kerana, belog yang simple boleh buat haty saya menjadi girang gembira. dan apabila saya gembira, saya boleh lompatlompat katil saya sambil makan icecream. Thehee :)

langkah seterusnya, *tag

saya mengetag
Fatin Liyana *rumate cayang


*err.. sorry terlebih tag.. waaa *nanges*

2 comments:

anamizu said...

hai finiey.. cik ana pon join kontes ni..gud luck tau finiey :)





luv,
cik ana

Nur Affini said...

gd luck too :)

1st checkup adik Fathia (kantung kosong)

Tak tahu nak ceritakan dari mana. Genap usia Fathia 3 tahun, Ibu dapat tahu Fathia bakal menjadi kakak. Perangai Fathia pun lain macam s...