Tuesday, November 15, 2011

DIY external hard disk case

setelah habis dakwat pen di dalam dewan peperiksaan hingga jam 11 pagi tadi,
ingatkan kan nak tidur.
tapi bila paksa paksa.
mata ni kata "taknak tidur"
lepas tu main lah game.
mana tau boleh tidur.
main sampai pukul 1. 
mata ni masih degil.

so,
kite buatlah benda yang kite suka.
jahit :)

masa nak tidur idea tiba tiba datang.
ting ting ting !
nak buat case untuk external kite lah.

cari-cari kain dalam almari,
amik gunting, 
pembaris,
 potong potong,
jahit jahit.
siap ! 

dan dah  TERrsiapkan dua.
satu pensel box untuk rumate kesayangan :)

gara gara tak boleh tidur.. >.<"



pensel box fatin.
dye suka kaler hijau :)

nama guna batu yang kat tudung tu.. :)

see.. reben merah.
nak kontraskan dengan warna hijau *padahal reben merah je ada

ini lah case nye :) 
siap tulis nama kite

bahagian belakang jahit manik bagi kemas.

manik lebih masa jahit manik kat baju En Apong :)

love ginger bread

boleh bukak bukak.

cak ! my external HD :)

yey !
dapat baju baru warna purple...
sukenyee..

No comments:

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...