Friday, February 25, 2011

Kenangan bersama roomate

Assalamualaikum.hye.
 mari mari mari !
saya memperkenalkan rumate baharu saya. Fatin Liyana.

Err..
sebenarnya tak lah baru.
dah lama da jumpa satu belok.
tapi tahu tahu lah saya ni pemalu sikit. *tunjuk isyarat tangan sikit.
walaupun dengan perempuan :)
pernah nampak muka
tapi 
tak pernah lah sembang macam orang da knal dari tecik. 
sampai tito jam 4 pagi,
main main gala panjang,
main guli,
makan batu suma.
takde takde.

Fatin ni duduk sebelah bilik masa masing masing ada rumate.
Selalu pergi bilik dia sebab nak pinjam baju BIG dia :)
BIG (Bina Insan Guru)

dah 2 bulan bersama.
Fatin ini sangat *ehem baik.
dan sebenarnya kami ni sebaya walaupun dye junior.
kalau keluar dengan geng diorang, mesti terasa diri ini semakin muda.
sebab keluar dengan budak mudamuda belaka.

tiktiktik !
lif laluuu..
saya nak masuk lif tekan sendiri.

bakul tertinggal kat pasar.

nak cakap banyak tentang orang yang baru tinggal bersama pun tak tahu.
tak boleh puji banyak sebab nanti dye baca belog ni nanti dye pun nak masuk lif jugak :)
sebab dia pon ada belog yang tiyut jugak.

Tp over roll.tentang budak yang bernama Fatin ini adalah :
Dia baik.
dia kemas.
Suka tolong buang sampah.
suka basuh kain.
Jadi peneman cerita.
jadi peneman dengar radio.
suka main rambut orang lain.
walaupun suka buat2 tito masa kita tengah eksited nak cite. *berdengkur siap.:P
dan paling penting, dye matang dari kita. hikhik ^^

kita pula selalu tumpahkan air.
dekat satu sudut ni.
tak tahu kenapa tangan ni selalu nak tumpahkan air dari jag.
dari air kosong sampai air milo. 
semua pernah.*pernahke buat air lain selain air tu yeer ?
cakap je air ape yang tak pernah tumpah.
Air liur je tak pernah.
mentang mentanglah jag besar sebab tu jatuh *salahkan jag. :'(

selalu terkena tempat dye..
sampai dia pun bertabah haty 
terpaksa kosongkan dan letak barang lain yang kalis air. Hehe !
sory met. sengaja ! agaga

baru baru ini masih malu malu hamster.*kiut sikit.

insyaAllah kalau masih ada jodoh berumate lagi,
tahun depan kita dapat rumate lagi.
 lepas tu dye akan dapat rumate baru.
isk. isk. sebab kita dah habis belajar.


ps : bes tak rumate dengan kita. cepat cakap bes. Nyawa atau wang ? 

9 comments:

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

hahaha...x dpt cam la kak fatin nie yg mne...rmai sgt kot kak fatin dlm ipti ni..huhu

Nur Affini Mohd Mashudi said...

akak kan da link kan belog kak fatin tu kat dalam belig akak. nnty akak link kan FB dye pulak k :)

Ila Aqilah said...

ya..best rumet fini
tapi best lagi rumet akak..haha
boleh tak mcm ni?

Nur Affini Mohd Mashudi said...

hihi.. kak qilah sape rumet?
erm.. tak berapa setuju..
kalau ayat macam ni setuju "kita suka rumet masing2.masing2 punya rumet best. kak qilah pergi kursus kawen esok ^^

Fatin said...

ala...terharunye.. =P

ngeee....~

Fatin said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

salam...fini nk abis belajar dh ke?

iszieylyanziy said...

pergh,,,,blogger femes! hahaha,,cuak cuak,,ngee

TunTeja said...

wiwittt...comeynyeee rerumett ni ;)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...