Thursday, February 3, 2011

Rabbit hidung merah jambu.

walaupun rupa tak macam rabbit,
tapi kalau tengok ekor yang bulat mesty sume faham kan :)

Ikut kalendar Cina, (bukan kalendar Purba ke hape ye)
tahun ini adalah tahun Arnab.
Tahun bagi kejayaan dan rezeki.
diharapkan semua mendapat limpahan rezeki dan kejayaan.
ingatlah.
semua yang kita dapat hanyalah daripada Allah.
jika Dia benarkan, InsyAllah kita akan dapat.

Contoh :
doktor hanya cuba mengubati pesakitnya dengan
memberikan ubat mengikut sukatan dan penyakit yang dihidapi.
Tetapi kuasa penyembuhan terletak di tanganNya.
jika penyakit sembuh. itu adalah dengan Izinnya.
Apa yang Dia telah tetapkan semuanya adalah yang terbaik untuk kita.
Percayalah :)

oke. 
ini cerita lain (tetibe teringat)

Pointer sem lepas sangat memberansangkan.
Sangat tak sangka kerana semua subjek dapat A.
(masih tak percaya sampai saat ni)
Percayalah susah nak dapat semua A walaupun bukan A bulat.

Walaupun sem lepas
sibuk menguruskan lawatan ke Kemboja
 bersama Hazwan Serman, Naib SU *mesty dye tengah cenyum sebab sebut nama dye*
 dan jpp yang lain.
Kongrats kepada Hazwan  juga kerana pointer naik.
susah nak jadi pelajar+JPP.
banyak sangat komitmen

"orang lain cuty. kami masih di kampus.
orang lain tidur, kami masih berlegar di HEP.
orang lain buat esaimen, kami masih membuat kertas kerja."

Alhamdulillah, Allah permudahkan kerja saya.
Tenkiu Allah
t kasih kepada Family dan kawan kawan saya yang sentiasa bantu saya.

Tak sabar mahu Praktikum bersama Jaimah :)

sayang semua ! ^^

ps : " apabila ALLAH makbulkan doamu maka DIA menyayangimu, bila DIA lambat makbulkan doamu maka DIA ingin mengujimu, bila DIA tidak makbulkan doamu, maka DIA merancang sesuatu yang jauh lebih baik untuk mu. oleh itu, sentiasalah berprasangka baik kepada ALLAH dalam apa jua keadaan pun krn kasih syg ALLAH mendahului kemurkaanNYA


10 comments:

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

err........tahniah. :)

Nur Affini Mohd Mashudi said...

Is : ikan *tetibe :)

hazhuahn88 said...

terima kasih kerana menjual nama aku..tahun ni dh xlh cm dl..xlh la dating kt HEP lg..ahhaha

Nur Affini Mohd Mashudi said...

t kasih je? :) adiah mane adiah ?
haha ! baguslah. nnty hng punye *Ahem jeles pulak.hiihi

hazhuahn88 said...

hadiah??nnt la bos..ngah bajet ni..=P
ahem??mn de..asyik kene scandal ngn bos jek..haha

Ila Aqilah said...

http://ilaqilah.blogspot.com/2011/02/contest-blog-paling-comel-cantik-dan.html
fini di tag =)

Nur Affini Mohd Mashudi said...

k qilah : tengs.nnty fin tgk. walaupun belog tak tomey n cantik ^^

Nur Affini Mohd Mashudi said...

wan : tak sempat nak scandle ngn orang len dah kene scandle dgn kite.wakaka.. Padan muke u !

TunTeja said...

woah gituuu~~~ :) tahniah fini!!

ziEmiRa_Amira Izzati Hamdan said...

ikan? nk goreng ke, nk msk kicap?
hamster? nk kurung ke...nk lpaskan?
rabbit? nk yg wrne coklat ke,,putih brmata pink???

aiyak?! apakah....?

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...