Friday, March 18, 2011

holiday : Fiesta Belon Udara Panas Antarabangasa Putrajaya

hari ni saye dan Umi pergi ke Fiesta Belon Udara Panas Antarabangasa Putrajaya di Presint 2. semalam tengok berita ada Doremon terbang.
ingatkan hari ni dapat tengok Doremon terbang.
sambil saye lambai lambai dari bawah 
konon konon Doremon boleh nak babai balik kat kau lah ye. Teehee 

Tapi Doremon hari ni penat dan secara tiba tiba menjadi kurus =.='
mungkin makan pil kurus berlebihan.
Oleh yang demikian, *skema pulak. dapat lah tengok ada beberapa belon saja yang berjaya dinaikkan.


kat sana bukan saja boleh naik belon udara panas.
tapi ada.
pertandingan mewarna.
paintball.
panjat batu kecik kecik tu.
masuk dalam bola. *tak tahulah main macammana. tengok macam main langgar langgar.

seterusnya !
cerita keluar dari tajuk : 

Esok sudah terpaksa balik JB.
wuu..
praktikum pula tu.
mesty lepas ni sebuk sangat uruskan RPH dan BBM.
kene beli makanan ringan banyak banyak. sebagai umpan kepada budak budak supaya dengar cakap :)
orang besar pun suka cekelat. 
budak budak lagi suka kan?kan?kan?
Petua yang berguna. hee

belon nak landing atas kepala Umi :)

tak dapat naik belon. dapat tangkap gambar banyak banyak pun boleh.





5 comments:

TunTeja said...

wiwittt..comey nyeee belon2 tu.orang2 yang depan belon tu pun comey ;)

iszieylyanziy said...

jelesnye,,nk p gak naik belon tuh,,ngee..selamat berpraktikum akak

Nur Affini Mohd Mashudi said...

TT : oh my mom memang tiyut :p
IS : jon la datng putrajaya. hikhik tengs. seronok ke PBS? kt mana.

Ila Aqilah said...

comel! macam best je kalau dapt naik..huhu

Nur Affini Mohd Mashudi said...

k qilah : jomjom ! tapi tak naik tinggi je. dye ikat dengan tali =.='

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...