Thursday, November 11, 2010

Sesi jawab soalan kene tag


saye telah di tag oleh Fatin. Mesty dye da lame nak tengok jawapan yang tak kunjung tiba ni.
Sabar ye.

Ini dia soalannya. Jeng jeng jeng.

Apa benda paling penting dalam hidup korang?
Cinta !
Cinta kepada Allah.
Cinta Kepada Rasul dan Nabi.
Cinta kepada Keluarga.
Cinta kepada Diri sendiri dan orang lain.

Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
Air milo seringgit enam.
Bukan beli seringgit dapat enamlah.
kalau macam tu saye pun nak beli sampai kedai Milo tutup kedai.

Di manakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
Saye masih belajar lah. Tunggu lah
banyak mase lagi ( :

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Perlu ke nak jawab soalan perangkap ni ? No komen.
(macam artis pule. aww ! )

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Hingga nyawa tercerai dari badan. ( kenal tak ayat sape ney. kenal tak. kenal tak. )

Di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
Jumpe jarang. Terjumpe banyak kali. ( :

Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
SOLUSI.

Apakah nama penuh korang?
Powepuff girl.
Sile muntah dari jauh.
Nam tipu tapi tak pandai.
Ni nama saye.
Nur Affni bt Mohd Mashudi

Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
Suke dua dua. No kompromi.
Cume umi suke bawak jalanjalan. Sukee !

Namakan orang yang betul-betul korang nak dalam hidup korang?
Hidup saye dah lengkap.
Tak baik tamak. ( :

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mesin basuh yang basuh.
Sebab mesin basuh sayang saye lebih.
sebab tu tolong basuhkan.
Sayang mesin !
selagi u tak rosak ok (:

Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
Untuk yang dah bayar duit tiket segala,
mestilah kat Kemboja.
Here i come !
Terbaang !

Pilih salah satu, peluk atau cium?
Pelukcium.*dah jadi satu perkataan* (:
Suke duadua. Jangan mara saye

5 benda yang paling disayangi dalam hidup?
Gelangdancincin umi bagi.
Kasut Clarks
Kamera pinky winky.
Printer
Mesin jahit saye !
Eh. da habis ?
Boleh tak kalau nak buat menjadi 10 ?
tak boleh ?
Ok. Bye !

5 lagu yang paling suka dan selalu dengar?
Lagu Maher Zain.
Seperti diatas
Baca nom 1
Baca lagi.
baca sampai pengsan.
Pastu bangun dan sila pengsan lagi.

Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
28 Januari 1989.
Dekat Angsana. Tarikh sama dapat Elaun.
Terus serbu Pizza. ape lagi.
Serbuu !

Blogger yang korang nak tag?

Siap !

2 comments:

dya ilham said...

akak da jawab! hehe :p

Nur Affini Mohd Mashudi said...

k dayah jawab dalam hearty yee ( :

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...