Thursday, October 25, 2012

Anugerah Khas Ketrampilan Pelajar dan Majlis Makan Malam Sejambak Budi 2012


Bismillahirahmanirrahimm..

pertama sekali terima kasih diucapkan kepada
HEP dan JPP 47 kerana telah mengadakan
Majlis Anugerah Ketrampilan Pelajar dan Jamuan Makan Malam Sejambak Budi 
pada 24 Oktober 2012

oleh kerana ini adalah jamuan terakhir di kampus.
maka kite 
mintak tolong dengan Asilah untuk di metapkan.
siap dah cop seminggu sebelum.
sebelum dia dirampas orang len. Thehee

kita mintak gaya gyaru style.
kalau korang search kat google ade :)
kite memang suka metap gyaru ni.
tapi tak rety.

oleh kerana masjlis mula pukul 830 malam,
pukul 630 tu kita dah bergerak ke blok si Penyolek yang tomey.

lepas tu. dalam jam 7 dah mula mekap.
lepas tu Lyn pun nak mekap.
lepas tu datang pula Nisrin.

untuk mintak Asilah tolong metapkan.
sampai sakit pinggan jugak lah dye 
sebab tunduk tunduk untuk solekkan kiteorang
nasib tak baring baring.


pada malam tu, ada laksa johor,
me rebus,
soto nasi/bihun,
dan makaroni.
pada malam itu jugak,
ada cabutan bertuah yang memang bertuah.
daripada tupperware sampai ke coffe maker dan kipas.
dapat tengok je siswa guru lain yang dapat barang cabutan bertuah tu

ni menu kita untuk malam tu. 
bihun :)

sambil sambil makan, 
ada nyanyian muzik keroncong.

ini x praktikum mate kite.
Orang Sarawak.
cantikkan.

ni lah Si Penyolek yang tomey tu. (kanan)
kiri tu Lyn. Dye pun nak main solek solek jugak

me dan asilah






tengs kepada BFFs kita
Lyn, Asilah, Fatin, Nisrin, Jaimah dan Nazirah


my make up of the day
*gyaru 

majlis makan malam ni juga ada diserikan dengan Anugerah Khas Ketrampilan Pelajar.

Alhamdulillah,
kita mendapat anugerah khas tersebut.
tak sangka sebab kita rasa kite tak layak pun.
banyak lagi perkara yang perlu kita belajar.

terima kasih kepada Umi dan Abah,
sebab dah menunggu selama 5 tahun setengah

family, 
terutama iki dan angah :) 

terima kasih jugak kepada mentor, pensyarah pensyarah,
yang banyak mengajar kita
dan classmate yang sentiasa layan karenah dan kebingungan kita. Haha.



Piala dan sijil Anugerah Khas Ketrampilan Pelajar
terima kasih kepada HEP dan JPP :)



inilah mentor kami.
Madam Cheng :)

kita dengan penerima anugerah Pencapaian Terbaik Kokurikulum,
Nazirah Rozar :) 
tahniah Nazirah. Bangga sangat bila ada kawan yang berjaya.

inilah Fasliyana.
hot ok.
bukan sebab dye pakai baju merah.
tapi memang hot :)

kesimpulannya,
memang gembira pada pada malam tersebut.
harap sebarang penambaikan pada makan tersebut boleh diperbaiki
Tahniah JPP 47.



6 comments:

mohd hafidz said...

Tahniah affini..moga dgn anugerah ini akn menjadi pendorong tuk meraih lbh byk kejayaan pd masa akn dtg..
Salam aidiladha :)

Ila Aqilah said...

fini cantiknya :) akak baru search makeup gyaru style thee

tahniah! fini layak ok untuk anugerah tu hehe :)

Nur Affini said...
This comment has been removed by the author.
Nur Affini said...

kak Qilah: t kasih.
kak Qilah nak makeup jugak ke. Jojesnyee :) nnty dan mekap buat le entry :) nak tgk :


Hafiz : terima kasih. InsyaAllah :)

deathPanda said...

Congrates....smoga mnjdi guru yg cmerlang kelak

Nur Affini said...

Panda : Amin :)

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...