Sunday, October 21, 2012

Jamuan Perpisahan Blok A

Pada minggu lepas, 
warga blok A telah membuat satu jamuan perpisahan untuk semua senior semester 8
berasa sangat terharu.
sebab walaupun junior kami tak dapat buat untuk kami,
tapi ada juga yang mengingati kiteorang.

terima kasih diucapkan 
kepada adik adik junior yang susah payah beli makanan dan beli hadiah untuk kiteorang.

ILAP U ALL :)

malam tu kiteorang pakai cantik cantik.
sebab nak tangkap pikcer.
selalu pakai baju t shirt je pergi jamuan.. heee

makanan malam tu pun sedap sampai kite pergi amik lagi satu.
buat muka macam tak makan lagi.

tengs for all the sweet memory :)













7 comments:

mohd hafidz said...

Cantik background tu wpun simple..ape pn tahniah la..dh nk abes dh study kn

mohd hafidz said...

Cantik background tu wpun simple..ape pn tahniah la..dh nk abes dh study kn

deathPanda said...

selamat tinggal blok A...
selamat tinggal ayahnda Mat Jasa...

Anonymous said...

yesss....akhirnya...
bila sudah berlalu, pasti kenangannya indah2 sahaja dan harap persahabatan itu berkekalan....
finiii....balik cepat... lepas ni tak mao pi jaoh2 lagi

ummi cyng

deathPanda said...

fini ckp dia nk posting sbah..huhu

Nur Affini said...

PAndA Gemok. bila masa kite ckap. geget karang

deathPanda said...

kan dia suka sabah sbb cantik...
xtkut pn...wekk =p

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...