Wednesday, October 17, 2012

Hari Terbuka Asrama 2012


"jom jom jom
pakat singgah gerai RBT ! 
semua ada ! "

pelik kan tetibe ada Garage Sale sume.

Sebenarnya, RBT 1 telah buat jualan lelong
semasa Hari Terbuka Asrama 2012

ada sebahagian duit  ini disalurkan ke dalam duit kelas untuk
beli hadiah pensyarah :)

biasalah,
bila nak habis belajar ni,
banyak barang barang yang kita tak guna dah.

contohnya, masa praktikum beli board, kertas, fail, mainan dan alatan yang pelik pelik.

alhamdulillah, hampir 70% barang dibeli,
terutama yang paling laku,
fail fail.
kami jual limapuluhsen satu!
kedai lain mane dapat :)
tak sampai 2 jam, 
dah habis semua,
dorang beli banyak banyak.
sebab memang untung.

kebanyakan barang jual dengan harga singgit dan dua hengget.
murah gilak !

kiteorang bukan jual barang  lelong je,
tapi jual nugget, marsmellow, hotdog dan jagung cik adik manis.

kat atass sekali tu poster kiteorang.
kite yang buat. kikiki.

enjoy the picture :)


antara barangan yang dilelong.







adik manis jual jagung manis.
Beli beli beli
beli 10 percuma enambelas :)

p/s : alhamdulillah, berkat kerjasama semua, kami dapat untung RM 2++ :)
percaya tak ?

3 comments:

deathPanda said...

makin meriah hari terbuka...
pasni buat hari terbuka kt skolah plak

^_^

Anonymous said...

mari...mariii....
2 singgit.....2 singgit

luv;
ummi cyng

Nur Affini said...

Panda : haah. meriah sbb ade orang karoke sekali :)

umi. beli 2 free 1.. hee

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...