Monday, October 24, 2011

1 makanan, 2 tempat

senangnya dalam haty.
dapat makan banyak
bagaikan dunia ini saya yang punye.

kalau balik putrajaya je mesty dapat makan makanan yang pelik dari biasa.
bukan makan ulat bulu masak sambal
or lemang katak pule.
mean macam makanan yang takkan makan kat johor sana.

kalau kat johor selalu makan
nasi goreng kampong
sup sayur
tomyam
dan
nasi ayam penyet.

tapi kat JB jarang sikit makan nasi ayam penyet.
masa praktikum boleh kata hari hari makan nasi ayam penyet *bulan puasa masa tu.
pergi bazar je mesty beratur kat kedai makcik tu.
kirenye reguler customer la.
rasa makcik tu pun dah pikir. "aih, budok ni agy." :)
sebab kalau kat Taman U to murah.
4 hengget setengah dah dapat nasik ayam penyet paling sedap

tengok2.
nak cite pasal makan kat Cakri Palace alamanda 
tapi sampai ke Skudai dah :p


sorang layan Ipad sorang layan henpon


table setting.

kite layan kamera je la :)

walaupun pikcer ala ala sama je,
tapi ni kat tempat lain.
lepas makan makanan yang pedas, 
ada orang banje makan icecream kat cream&fudge pulak *winkwink
perisa peanut butter oreo tak cilap.



"angah malu la jumpe pini" *facepalm :))

tak sempat nak makan dalam kereta dan terhabis kt kedai itu juge. >.<

 bawah : mine 
atas : my sister

No comments:

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...