Monday, October 17, 2011

Hari Karnival Kolej Kediaman

taksangka. 
bilik tak ceria lansung.
tapi dapat nombor 1 bilik yang menang keceriaan blok.

mungkin nampak kemas je kot rasanye.
sebenarnya memang tak expect dapat nombor 1.
ingat dapatlah nombor 5 saguhaty :))

tak banyak yang diubah kat bilik ni.
cuma tambah skirting dan lapik meja baru.
sebab lapik meja dulu dah koyak sikit.

beli skirting dan lapik meja kat depan angsana 
kene jalan sikit baru jumpa banyak kedai yang jual benda2 ni.
banyak pilihan yang cantik cantik. *pengsan

t kasih pada warden dan AJK yang dah pilih bilik kami jadi bilik cantik (hoho)
*terharu
meja study


board nak contengconteng sebelum tidur



hadiah :: piala dan sijil ::


horey ! *lompatlompat


bilik cantik *tangan ke bahu mata ke atas


rumate cayang :))

ps : tahniah kepada adik adik yang buat persembahan blok A walau dapat tempat 4
zapin dan hip hop.

7 comments:

TUN TIJAH said...

cantiknya color merah tuh....lepas nih bilik kena le dikemas slalu...caiyokkkks

finiey said...

mmg le kemas slalu :)

Mihevoli said...

he3 cyg kamu jugak...blushing*

Mohd Zairy Firdaus Bin Mohd A'sri said...

tahniah dik..

Kacang Pool said...

Bilik cantik, memang seharusnya menang pun..
Tahniah!

finiey said...

maceh abg zairy n kacang :) bilik biase je.. huu

Mohd Zairy Firdaus Bin Mohd A'sri said...

sme2

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...