Saturday, June 1, 2013

Raptai & Pendaftaran Konvokesyen Ijazah Sarjana Muda Perguruan

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.
selama 5 tahun setengah di IPG kini saya telah bergelar graduan

26 Mei saya bergerak ke PICC Putrajaya untuk 
sesi taklimat dan pendaftaran. 
bila dah berjumpa kawan kawan rasa happy sangat sebab lama tak jumpa.

yelah dah 6 bulan lebih tak jumpa.
kalau jumpe bukan nak sep tangan je.
muka kaki tangan semua nak sep sep ! 
mihmih.

masa orang bagi taklimat memang dengar dengan penuh kusyuk.
then limapuluh saat lepas tu bersembang balik dengan kawan sebelah. 
sebab banyak cerita dongeng nak cerita
lepas tu baru dengar balik.

habis pendaftaran,
sempat jugak buat photoshoot konvo untuk kelas RBT 1
di Tasik Pullman.

dah bertahun duduk kat Putrajaya, tasik Pullman ni tak pernah datang
Pullman pernah la datang. tapi tak pernah masuk tasik nya.

jom kita tengok gambargambar photoshoot kat Tasik Pullman ni.
cantik sangat ! 
sebab tu ramai jugak orang petang tu. 






 sekian sahaja ! 
tengs for reading ^^





No comments:

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...