Saturday, June 1, 2013

KONVOKESYEN IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN IPG KPM 2013

Assalamualaikum..

Rabu, 29 Mei 2013 saya dah berjaya menggenggam segulung ijazah
yee ! *lompatlompat

konvo sesi pagi.
jadi pukul 7 lebih dah bergerak dari rumah ke PICC
nasib rumah dekat.
kalau tak lepas subuh dah gerak.

sampai sampai je macam da mula nak nebes 
sebab nak naik pentas ! :p
*padahal kat atas pentas tu tak lebih 1 minit pun sebenarnya. mihmih
over kau.

masuk je dewan tengok semua orang dah pakai jubah dan hood
hood ni batch kami yang pertama pakai tau.
kita pakai hood merah.

tapi masa kita sampai, 
hood untuk IPG kiteorang xsampai lagi.
bila dah sampai hood
kelamkabut sume pakai. miahaha

apa pun hari tu sangat bahagia dan penat sangat.
mungkin nebes terlampau
atau berdiri lama. mihmih

yang dapat datang umi abah and angah je. 
iki dengan kak zaty tak dapat datang.
cian angah melilau sorangsorang kat luar dewan.
men kejar kejar dengan bunga agaknya

...
Tengkiu umi abah ! 
this is for you  ^^
















2 comments:

Cik Diana said...

cOngrat dear!
menunggu perkhabaran pOsting plak. :)

Nur Affini said...

cik Diana, yup. bakal menyusul ^^

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...