Saturday, June 1, 2013

Pre Konvokesyen Ijazah Sarjana Muda Perguruan

Assalamualaikum..

28 Mei 2013 
saya dan beberapa orang rakan lari laju laju ke Taman Botani Putrajaya
haruslah bukan untuk main air kan 
tapi untuk sesi photoshoot pre konvokesyen bersama abang faisal.
kalau nak tengok hasil kerja dia yang cantik onomnomnom boleh  tekan tikus korang kat abg Faisal.

sebenarnya nak buat pada hari konvo 
tapi oleh sebab jubah kene pulang awal
jadi terpaksa tukar tarikh sehari sebelum.

jadi tempat yang dipilih ialah di Taman Botani Putrajaya.
mula nak buat di Taman Saujana Hijau yang ala oversea tu.
tapi jam pukul 2 petang
lebih baik buat kat tempat yang teduh dan banyak pokok.

hari tu saya gunakan pertolongan kak Mida untuk metap muka ni.
jam 5.00 petang tamat photoshoot sebab abg faisal ada hal lain pulak.

semua sekali 6 orang
iaitu saya, Nisrin, Lyn, Asilah, Ell dan Billy

mula mula rasa awkward dengan photog
tapi lepas tu bari ok sampai semua tak boleh nak control 
dah boleh gelak gulingguling dengan photog.
kalau ada pokok kurma tu tinggal batang je.
sebab semua daun habis kena gigit sebab haty yang terlampau gembira



















2 comments:

TUN TIJAH said...

tahniah dear...smoga menjadi pendidik yg cemerlang dan terbilang.

luv u

~ummi cayang~

Nur Affini said...

Umi, baik ! tengkiu ! muahh ! ^^

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...