Saturday, February 23, 2013

Ekspo Buku Islam Putrajaya 2013

pada hari kita nak buat statement untuk gaji di Maybank,
tetiba ternampak banner ekspo buku.

terus rasa nak lompat lompat sebab teruja sangat.
ekspo ni pertama kali kita pergi kat Putrajaya.
kalau tak datang kat Maybank tu mesty tak tau =.= 

bila selesai urusan statement tu,
kita lari lajulaju ke Dewan Cempaka Sari.

masuk masuk terus rambang mata
sebab banyak sangat buku.
yeha! 

rasa macam taknak keluar dari tempat tu. *pegang pintu

kenapa korang kene pergi ekspo ni?

ini antara ekspo buku terbesar di tanah air yang pernah diadakan 

banyak kemudahan.
contohnya banyak tempat parking terutama belakang Maybank dan Masjid besi.
kalau tak cukup duit,
cucuk je kad kat dinding bangunan Maybank tu.
boleh beli buku banyakbanyak

dan yang penting
dapat diskaun ! 

saya bersama buku buku yang telah diborong.
tak cukup buku di tangan,
dalam beg tu ada lagi buku yang dah beli ^^





jom jom ! 

tak rugi beli buku ^^



No comments:

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...