Sunday, September 23, 2012

Happy birthday mom (:

Selamat hari lahir ke-55 tahun buat Umi tercinta.
semoga panjang umur dan murah rezeki.

cadang nak wish pukul 12 malam.
tapi biasalah.
kalau pukul 10 tu memang dah mengantuk.
pukul 11 tu dah tito.
hee.
jadi hanya dapat wish esok pagi pagi bangun tidur terus wish umi.

kalau umi ada kat sini mesty dapat celebrate sama-sama.
fini sayang sangat kat umi.

terima kasih ada di sisi fini.
fini sentiasa sayang umi walau bukan hari hari fini cakap fini sayang umi.
rasa nak pelok ketat ketat tiap hari.

kalau taip panjang panjang ni buat nak menangis ):
ini je lah yang sempat.

tak dapat nyanyi.
Umi dengarlah orang lilin ni nyanyikan untuk umi. heee.

Hadiah surprisee tau !

"Dear mom
thanks for being there for me,
love me,
care for me,
no one can ever replace you in my life."
your LOVE, Fini :)

7 comments:

mohd hafidz said...

Slamat ari lahir juga umi fini..moga dirahmati Allah selalu :)

mohd hafidz said...

Slamat ari lahir juga umi fini..moga dirahmati Allah selalu :)

TUN TIJAH said...

alooloo...sweet sgt tapi bila tengok orng lilin tu....x sedar air mata menitis.
nak peluk fini ketat2 jg...huhu

TUN TIJAH said...

to hafidz....terima kasih kerana ingatkan umi jg.

mohd hafidz said...

Same2 :)

mrpanda said...

Hepi besday too ^_^

TUN TIJAH said...

ehhh...saper mrpanda ni fini...anyway terima kasih

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...