Sunday, June 12, 2011

holiday : Putrajaya (home)

dah duduk putrajaya dah lama tapi tak pernah tangkap pikcer kat sini.
macam orang baru sampai putrajaya 
snap pikcer. hikhik

petang petang ni tak de buat apa apa
so jalan jalan lah kat sekitar putrajaya.
putrajaya ni terkenal dengan tempat rekreasi.
tempat lepaskan bosan.
tempat berehat
tempat tenangkan fikiran
daripada kesibukan kota. ececeh.. :p

langit muram hari ni.

putrajaya. jom lah datang.

dari atas jambatan.

umie :) 


fini love umie

dah hujan.
suruh balik lah tu 
sekian untuk petang ni:)

5 comments:

TUN TIJAH said...

sukenyer.....makan2 + jalan2...ayoooo

finiey said...

cuke cuke.. minum je. makan takde. hikhik..
esok jogging Tamn Saujana lak :)

TUN TIJAH said...

hahhh...jogging plak?
tadi pun dah jauh lari dikejar sang hujan....berpeluh-peluh

TunTeja said...

siyes.akak suke baju superman tu dik!
one more.akak sukeee putrajaya! chantek :) pas kawen rase nak dok situ laa.hehehe

finiey said...

Umi : bari sikit
Kak dayah : maceh ! :) masa fin jalan hari tu ramai yang buat photoshot kawin taw. nnty k dayah boleh la buat photoshoot kt sini :) dtg la. boleh pergi umah fini presint 11

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...