Monday, November 4, 2013

Amani Ar Zahrah

 Hye ! 
Assalamualaikum.

Nama saya Amani ! 
Atok Opah Maksu selalu panggil saya Amira, Amanda, Imani, Iman, Sinchan, Ulat beluncas *last tu Maksu saya tambah sendiri. hihik
tapi saya tak kesah.
sebab saya sayang mereka.
Muahh !

sekarang saya suka kene pelok.
kalau ada orang pelok saya,
saya tutup mata rapat rapat.
*pura pura tido
lepas tu jeling jeling pastikan ada orang sebelah saya.

kalau dorang letak saya,
saya akan kayuh lajulaju.
*mintak dukung lah tu : p

maksu rajin.
suka bagi saya cantik.
lalu dia buatkan saya headband purple ni.
dia jahit guna tangan dia.
*yela. takkan guna kaki.
kalau nak beli, sila pergi FB, search Nur Affini tau 
*promote ni. mata berkaca kaca. thehee!

tapi saya tak boleh pakai lagi sebab kepala saya kecik.
headband besar.
jadi untuk tak kecilkan hati Maksu, 
saya pakai dalam rumah je *sambil senyum senget senget.. hihik

gambar kat bawah ni Maksu yang sangat masam 
baru balik sekolah
dia balik sekolah terus
bagi salam,
cium saya,
pelok saya bawak tangkap gambar.

saya sayang maksu saya so saya layankan aje.
tapi saya letih sangat.
*letih tido

sebab tu semua gambar saya tutup mata
Sorry Maksu.

tapi,
saya tetap sayang Maksu tau !

bye. lots of love. muahh !
Assalam.












1 comment:

Anonymous said...

Both of u r cute !!

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...