Wednesday, May 22, 2013

DIY headband

Assalamualaikum.

kali ni saya lebih suka membuat barang kraf untuk kanak kanak.
ni salah satu contoh cekak rambut untuk kanak kanak

kita dah mula buat perniagaan kecil kecilan.
jual online dan jual di sekolah. mihmihmih
terima tempahan dan jual barang jugak ^^

kalau buat tempahan perlu masa 2-3 hari 
sebab nak buat kene buat dengan kasih sayang.
miahaha !
yela kalau kita tengok pun tak cantik, 
orang tengok lagi nak nak campak lajulaju je kan.

RM 5.00
RM 5.00

jadi sesiapa yang berminat buleh order di affini89@gmail.com
kalau yang duduk Putrajaya lagi senang boleh ambil lajulaju kat saya.

sekian, 
tengs for reading, cuters^^


link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...