Saturday, June 1, 2013

KONVOKESYEN IJAZAH SARJANA MUDA PERGURUAN IPG KPM 2013

Assalamualaikum..

Rabu, 29 Mei 2013 saya dah berjaya menggenggam segulung ijazah
yee ! *lompatlompat

konvo sesi pagi.
jadi pukul 7 lebih dah bergerak dari rumah ke PICC
nasib rumah dekat.
kalau tak lepas subuh dah gerak.

sampai sampai je macam da mula nak nebes 
sebab nak naik pentas ! :p
*padahal kat atas pentas tu tak lebih 1 minit pun sebenarnya. mihmih
over kau.

masuk je dewan tengok semua orang dah pakai jubah dan hood
hood ni batch kami yang pertama pakai tau.
kita pakai hood merah.

tapi masa kita sampai, 
hood untuk IPG kiteorang xsampai lagi.
bila dah sampai hood
kelamkabut sume pakai. miahaha

apa pun hari tu sangat bahagia dan penat sangat.
mungkin nebes terlampau
atau berdiri lama. mihmih

yang dapat datang umi abah and angah je. 
iki dengan kak zaty tak dapat datang.
cian angah melilau sorangsorang kat luar dewan.
men kejar kejar dengan bunga agaknya

...
Tengkiu umi abah ! 
this is for you  ^^
















Pre Konvokesyen Ijazah Sarjana Muda Perguruan

Assalamualaikum..

28 Mei 2013 
saya dan beberapa orang rakan lari laju laju ke Taman Botani Putrajaya
haruslah bukan untuk main air kan 
tapi untuk sesi photoshoot pre konvokesyen bersama abang faisal.
kalau nak tengok hasil kerja dia yang cantik onomnomnom boleh  tekan tikus korang kat abg Faisal.

sebenarnya nak buat pada hari konvo 
tapi oleh sebab jubah kene pulang awal
jadi terpaksa tukar tarikh sehari sebelum.

jadi tempat yang dipilih ialah di Taman Botani Putrajaya.
mula nak buat di Taman Saujana Hijau yang ala oversea tu.
tapi jam pukul 2 petang
lebih baik buat kat tempat yang teduh dan banyak pokok.

hari tu saya gunakan pertolongan kak Mida untuk metap muka ni.
jam 5.00 petang tamat photoshoot sebab abg faisal ada hal lain pulak.

semua sekali 6 orang
iaitu saya, Nisrin, Lyn, Asilah, Ell dan Billy

mula mula rasa awkward dengan photog
tapi lepas tu bari ok sampai semua tak boleh nak control 
dah boleh gelak gulingguling dengan photog.
kalau ada pokok kurma tu tinggal batang je.
sebab semua daun habis kena gigit sebab haty yang terlampau gembira



















Raptai & Pendaftaran Konvokesyen Ijazah Sarjana Muda Perguruan

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.
selama 5 tahun setengah di IPG kini saya telah bergelar graduan

26 Mei saya bergerak ke PICC Putrajaya untuk 
sesi taklimat dan pendaftaran. 
bila dah berjumpa kawan kawan rasa happy sangat sebab lama tak jumpa.

yelah dah 6 bulan lebih tak jumpa.
kalau jumpe bukan nak sep tangan je.
muka kaki tangan semua nak sep sep ! 
mihmih.

masa orang bagi taklimat memang dengar dengan penuh kusyuk.
then limapuluh saat lepas tu bersembang balik dengan kawan sebelah. 
sebab banyak cerita dongeng nak cerita
lepas tu baru dengar balik.

habis pendaftaran,
sempat jugak buat photoshoot konvo untuk kelas RBT 1
di Tasik Pullman.

dah bertahun duduk kat Putrajaya, tasik Pullman ni tak pernah datang
Pullman pernah la datang. tapi tak pernah masuk tasik nya.

jom kita tengok gambargambar photoshoot kat Tasik Pullman ni.
cantik sangat ! 
sebab tu ramai jugak orang petang tu. 






 sekian sahaja ! 
tengs for reading ^^





link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...