Saturday, June 16, 2012

di balik tabir angah Wedding

ini name tag saye :)

yg reserve tu kite buat utk letak nak meja yg nak di reserve utk pihak lelaki

ini pun kite buat jugak :)
tanda arah

ini rumah yang dah ciap kemas

heee :) 

tata ! tengs for reading


Wednesday, June 13, 2012

Friday, June 1, 2012

Ili's Solemnization at Masjid Besi, Putrajaya

Hari ni 1 June 2012
satu satu nya kakak kite dah selamat menjadi isteri orang.

yela.
takkan Isteri biawak pulak kan. Miahaha!

masjlis ni berlansung di Masjid Besi.
hari ni je ada 13 pasangan yang nikah kat masjid ni.


 kene lari laju laju pergi cop tempat tau.

kat bawah ni ada
1,2,3,4 .. beberapa gambar je sempat ambil guna HP kita.
banyak lagi gambar yang menarik cantik Kebambom gitu
tapi semua fotografer tu amikkan. 
nanti kalau dah dapat, kite upload laju laju ye.


9 hantaran - perempuan









Solemnization

dengan pengapit. Miahaha!

cute sangat :)

outfit of the day

Kak Intan makeup.

berbesan lah kite :)

Angah.Sikin.Kak Zaty.Finiey

the bridesmaid


saya dah bertukar jadi ALONE. waa :(
*sebab abg and kakak sume dah kawin.

ps : semoga menjadi isteri yang solehah lah ye. Hee ! ILAPYOU..
nanty pergi korea pinie nak teddu bear Besa punyee

link bersangkutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...